Zwanger

Zwangerschapsyoga

Ben je nog maar net zwanger of al wat verder? Elk moment is een goed moment om te starten met Zwangerschapsyoga. Tijdens je zwangerschap levert je lichaam een topprestatie, reden om er goed voor te zorgen. De les wordt aangepast aan jouw behoeften en mogelijkheden. Er is veel aandacht voor houding, adem en ontspanning. 

Voordelen:

Verbetering van je dagelijkse houding (ter voorkoming van o.a. rug-, nek- en schouderklachten) Meer ontspannen zijn door het loslaten van spieren, maar ook van gedachten en verwachtingen. Bewustwording van je bekkenbodemspieren

Tijd om rustig de connectie met je kindje te maken en een fijn moment voor jezelf!

Een proefles in natuurlijk gratis, dus meld je gerust aan.

Aanmelden: info@personal-flow.nl of bel 06 8260 1282

En na je bevalling?
Vanaf minimaal 6 weken na je bevalling óf minimaal 8 weken na een keizersnede kun je weer rustig beginnen met sporten. Ook als je bekkenklachten hebt gekregen tijdens je zwangerschap, kun je meedoen. Juist goed om dan te blijven bewegen, maar wel op een verantwoorde manier. Een erg goede manier is eerst een paar lessen zwangerschapsyoga en daarna doorstromen naar een van de andere lessen op het rooster. Onze docente kan je erg goed adviseren welke dat kan zijn want dat is ook afhankelijk van je basisconditie en wensen. 

Wat levert het je op:

Meer energie en een goede conditie, meteen al de eerste maanden na je bevalling.

Mentaal sterker

Extra kilo’s kwijtraken (weer in die strakke spijkerbroek!)

Herstel van bekkenbodem- en buikspieren

Zwangerschapsyoga

Ben je nog maar net zwanger of al wat verder? Elk moment is een goed moment om te starten met Zwangerschapsyoga. Tijdens je zwangerschap levert je lichaam een topprestatie, reden om er goed voor te zorgen. De les wordt aangepast aan jouw behoeften en mogelijkheden. Er is veel aandacht voor houding, adem en ontspanning. 

Voordelen:

Verbetering van je dagelijkse houding (ter voorkoming van o.a. rug-, nek- en schouderklachten) Meer ontspannen zijn door het loslaten van spieren, maar ook van gedachten en verwachtingen. Bewustwording van je bekkenbodemspieren

Tijd om rustig de connectie met je kindje te maken en een fijn moment voor jezelf!

Een proefles in natuurlijk gratis, dus meld je gerust aan.

Aanmelden: info@personal-flow.nl of bel 06 8260 1282

En na je bevalling?
Vanaf minimaal 6 weken na je bevalling óf minimaal 8 weken na een keizersnede kun je weer rustig beginnen met sporten. Ook als je bekkenklachten hebt gekregen tijdens je zwangerschap, kun je meedoen. Juist goed om dan te blijven bewegen, maar wel op een verantwoorde manier. Een erg goede manier is eerst een paar lessen zwangerschapsyoga en daarna doorstromen naar een van de andere lessen op het rooster. Onze docente kan je erg goed adviseren welke dat kan zijn want dat is ook afhankelijk van je basisconditie en wensen. 

Wat levert het je op:

Meer energie en een goede conditie, meteen al de eerste maanden na je bevalling.

Mentaal sterker

Extra kilo’s kwijtraken (weer in die strakke spijkerbroek!)

Herstel van bekkenbodem- en buikspieren